El passat de Roncero

23 juny

Ja fa temps que vaig sentir a parlar d’un comentarista d’una cadena totalment feixista i d’ultradreta que destacava sobre la resta dels seus companys de cort. La primera cosa que has de fer en aquests casos es verificar-ho. Vaig seleccionar el canal espanyol en qüestió i vaig esperar a conèixer el personatge. Sobre tots els contertulians (per dir-ne alguna cosa) sobresortia un garrinet obsessionat amb “el Barcelona y Cataluña”. Aquell garrinet rosadet, aquell animaló era en Roncero.

Com molt bé sabreu, vaig treballar antigament a la CIA i aprofitant que el Tomasín se’n anava a una festa d’enaltiment del franquisme a Chamartín vaig entrar al seu domicili. D’entrada em va espantar que aquest noi tingués una estelada just passar la porta. Arribant a la seva habitació, vaig descobrir un cobrellit de la Moreneta i una ampolleta d’aromes de Montserrat a la tauleta de nit, a l’armari el vestit típic de catalanet i fins i tot un de pubilla amb reixeta i tot (aquest noi es un pervertit). Però el que em va fer esborronar va ser la fotografia de la seva tauleta de nit (foto que vaig procedir a manllevar) i que ara us mostro. Investigant encara més vaig descobrir que el Tomasín va estar apunt de presentar una candidatura quan va guanyar el Nuñes, i que des de llavors va prometre que mai més tornaria al Camp Nou.

Tomàs, ets un de nosaltres. Visca Berga, Visca el Barça, Visca Catalunya i Visca en Roncero.

"L'avi Roncero"

Anuncis

Deixa un comentari

