Carta als españols.

12 jul.

Estimats veïns,

m’adreço a vosaltres per felicitar-vos per l’exit aconseguit en l’ultim mundial. Em feu enveja, la veritat, jo, mai podré celebrar un mundial, ni podré posar una estrella sobre l’escut del meu país. El meu país no pot disputar cap partit oficial com a sel·lecció, tot i que pel que sembla o estem convençuts som una nació. El dissabte, 1.500.000  persone segons organització ho deien. Mentre, haurem de veure com els fills de la nostra nació petonegen, plens de remordiments la nostra senyera vestits amb la vostra semarreta. Això és un triomf per vosaltres i us felicito.

Us felicito perquè malgrat una crisis cruenta, un permanent assatjament als simbols nacionals catalans, una retallada espectacular de l’estatut, que deixarà la llengua catalana afeblida, ahir, aquí al nostre país català, moltíssimes persones van sortir a festejar el triomf de la vostra sel·lecció. Enhorabona.

Un amic, el dissabte em va transmetre sàviament un missatge que donaven els amics de Les Lloses. El poble és la seva gent. Amb aquesta magnífica frase em quedo. El meu poble és molt petit, minúscul, però té l’orgull de tenir unes arrels i una cultura pròpies. El meu poble es diu CATALUNYA, i ahir no tenia res que celebrar.

Disfruteu del vostre triomf.

Teti

Us passo fotos del vostre triomf, que les disfruteu.

Heu fet feliços als monarques del vostre país.

I als vostres esportistes

I a la vostra afició

Deixa un comentari

