Peus plans.

2 ag.

Tinc els peus plans. De fet molt plans, planíssims (grau 4 de l’escala de peus plans), i això m’otorga un lloc destacat en la societat “peuplanera”. De fet, crec que no s’ha aprofondit suficientment en aquest fet. Personalment no me’n avergonyeixo, i tampoc ho trobo tant tant lleig, sempre he pensat que això podia suposar-me algun aventatge, però no ho he acabat contrastant. També he pensat que no conec el tant per cent de la població que té el peus plans, hi ha algun tipus de comunitat unida?. No ho sé, però el tema tindria sentit. La tribu dels “peus plans” era una tribu índia força coneguda, i l’expressió “a peu pla” pot ser que fós inventada per algunt avantpassat amb extremitats carents de pont… curiós tot plegat!. Si hi hagués una pàgina oficial, hi podria haver un forum ón compartir aquest tret físic, poder compartir amb altres “peusplans” curiositats com les sabates millors, forums de discussió sobre si nadem millor o pitjor, trobades i festes de bellesa de peusplans.. etc… però el més important, crec que la mascota que tindriem que adoptar sens dubte es la sargantana del National Geographic, la mostro tot esperant la fundació d’aquest club exclussiu. Uniu-vos peusplans del món!.

Anuncis

6 Respostes to “Peus plans.”

  1. Judit 02/08/2010 a 4:10 pm #

    Teti…Jo de segon cognom em dic Plans! Serà un senyal???
    He d’anar al podòleg.

  2. El Teti 02/08/2010 a 4:12 pm #

    Si el teu cognom es Plans ets benvinguda al club, estic per demanar-te que siguis la secretària…jajaja

    • Alex 03/08/2010 a 3:11 am #

      Bones cosí!
      No sé si vindrà de família però jo de xic havia dut unes plantilles enooooormes!!!
      M’apunto a la tribu dels “peus plans” 😉

      • canplans 05/01/2011 a 3:09 pm #

        Ara que hi estem posats! (És que fa molt temps que busco complicitat 😉
        Bé, Àlex, jo quan era petita també portava plantilles (me les van posar als 12 anys quan van descobrir l'”anomalia”, ohhh)!!! I eren enormes i incòmodes. I em feien fer una mena d’exercicis diaris amb els peus: que si ves descalça, que si camina de cantó, ara de l’altre, que si de puntetes, que si rebrega una tovallola, que si tomba, que si gira! Era tan avorrit i pesat i injust. Sí, era injust perquè jo tinc un germà bessó amb uns peus “perfectes”, tu! I ell és més alt i cepat! I, coi!, per què em van deixar a mig fer i a ell el van ben acabar? Coi, si fos catòlica sí que pensaria que em van fornir d’una costella, una cosa ben sobrera! Perquè, clar, representa que a la dona no se la podia fer d’un pàncrees, tan necessari…quina mala llet. Bé, me n’he anat del tema, per tornar-hi a peu pla. Hahaha. Unim-nos peus plans del món! Ja se sap: com més serem, més riurem….de manera planera…

      • El Teti 07/01/2011 a 2:17 pm #

        Es terrible, hem de crear un club! A més, els peusplans eren una gran tribu d’indígenes americans.. hem d’esbrinar les nostres arrels!

  3. canplans 05/01/2011 a 2:52 pm #

    Ei, quin descobriment! Tot furgant, furgant…Molt catxonda seria la trobada de “peus plans”! Sobretot perquè jo sí que em sento bastant “apartada” de la resta d’animalots humans amb aquest tret físic que em té amargadota, sobretot quan arriba l’estiu i em calço les sandàlies 😦 Hòstia! No sé en quin grau tinc els peus plans però, en vista de picat, entre el terra i el meus peus no hi passaria ni una formiga! Estic obsessionada, segur, ja m’ho diuen que no n’hi ha per a tant!, però jo no puc deixar d’observar els peus dels altres com en un intent de buscar un còmplice en aquest món de mones perfectes! I és que em fot ràbia: ara tot és operable i diagnosticable des que ets un fetus. Però la gent de la meva edat sap molt bé que quan érem petits (cap allà als 80), no feien ni cas d’aquestes coses. I ara que ens hem fet un pèl grans, ja no té remei, ja “nem” tard, collons! No sé, si algú té algun consell, no per al físic (farem esport, no fos cas que ens quedéssim coixos als seixanta), sinó per l’ànima!

Deixa un comentari

