Tancat per Vacances fins el 30 d’Agost

6 ag.

Críptic i clar, me’n vaig de vacances, això vol dir apagada tecnològica. No agafaré ni mòbils ni ordenadors. M’enporto amb l’intenció de llegir-lo el llibre de Liev Tolstoi “Guerra y Paz”, ni més ni menys que 1473 pàgines de literatura rusa. Es una de les coses que tinc que fer abans de morir. La resta es van complint:

1) Tenir descendència

2) Tenir un clàssic

3) Deixar de fumar

4) Llegir “Guerra i Pau” i “Moby Dick”

5) Veure Catalunya lliure.

Veurem el cinquè punt! Durant uns dies no mantindré aquest magnífic blog que últimament em serveix per deixar anar les cavòries que tinc al caparró. Uns dies sense blog. Ha arribat el moment, que tingueu unes bones vacances i pretemporada blaugrana. Bones Vacances. Out of order.

Anuncis

Deixa un comentari

