Sóc de l’Athletic Club de Bilbao

21 oct.

Un Català, Catalanista, independentista, antiespanyol i republicà i del Bilbao té lloc a Catalunya?.

Ho dic perquè sembla (segurament i nomès ho sembla) que tots tinguem que seguir pel mateix camí. Resulta que el meu ésser, va sentir-se atret, com qualsevol Ulises, pels cants de sirena que el Fc.Barcelona deixava anar.  – Apunta’t i seràs un soci que quan surti un seient lliure et tocarà!. D’això fa ja 6 anys (recordeu aquella segona volta de Ronadinho i Davids?), em vaig cansar de pagar i veure com enxufats de la direcció del Barça em passaven davant (si, aquells que veieu al camp amb jerseis roses sobre l’espatlla i sinó amb tratje Emilio Tucci) i que no animen sinó que es miren àvidament la “pajara” que porten com a acompanyant (ella ni mira el futbol, perquè es passa l’estona enviant missatges SMS que diuen: Ei tia, que estic al Camp Nou, el Piqué està de muerteeee, he vingut amb els carnets del Tomàs, estan a Tribuna). Em vaig cansar de veure com era un soci nomès a efecte de pagament. Em vaig cansar d’anar a l’estadi (sempre perquè algún amic em deixava acompanyar-lo, tant si plovia o nevava) i veure una munió de iaios prejubilats venent seients a Alemanys, Anglesos, Grecs, Turcs i gent de tot tipus de nacionalitat a canvi de calers frescos (que segurament s’evaporaven en burdells colindants al Camp Nou). Perquè permet el Barça, que aquests personatges s’enriqueixin a costa del vostre Club? Perquè volen que a més, els socis compromisaris (escollits segons interessos) decideixin sobre 170.000 socis que son el Barça? Perquè ara treuen la llei de cosanguinitat blaugrana?

 

He de ser coherent amb tot plegat. A la Patum he lluitat i seguiré lluitant sempre contra aquestes pràctiques i per tant, a la vida he de seguir amb la meva filosofia, per això em vaig fer del Comitè (encara que no us ho penseu). No m’agraden les desigualtats, els favoritismes i les decisions autoritàries però molt menys les injustícies.

 

Sandro Rossell ha fet tres coses (Tresss) que m’han molestat:

 

1) Dir que hi ha molta merda sota la catifa però  no ho ha demostrat (almenys l’expresident no ha pogut defensar-se) i fer política del Futbol.

2) Disculpar-se amb el president d’Extremadura i tornar a posar la Bandera Española a la masia.

3) Parla de transparència però no diu tota la veritat, perquè el primer poc transparent és ell (que s’ha entrevistat amb els boixos nois i els ha permès tornar al camp nou). Tampoc explica que a les penyes els hi ha donat més carnets a canvi del seu suport.

Em fa vergonya, per tant, passo d’un club tancat, classista, mafiós i sobretot incoherent. Tomàs, ves tu al Camp Nou!

Ara sóc del Athletic (per ser d’algún equip, ja se sap que l’home sense futbol no pot viure). El diumenge juguem contra el Sevilla i si perd l’Espanyol ens posem 6º (zona UEFA).

I lo maca que es l'afició?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Com diu el meu amic Creixell:

M’he cansat, de callar i no di res!! tinc els pebrots que m’exploten ja!

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

