La red social

22 oct.

Ahir, vaig anar a veure la peli amb el meu amic Asencio. D’entrada no esperava molt, i com faig amb algunes películes no vaig ni mirar trailers ni vaig deixar que ningú m’expliqués res de l’argument. Amb el subtítol “no haces 500 millones de amigos sín ganarte algún enemigo” pensava que seria una peli de por, de manera que algú s’introduïa al facebook d’algú i s’informava fins al detall de tota la vida de la persona, i llavors, quan menys s’ho esperava anava per les seves amistats i les matava i després al protagonista (al final no podia perquè l’enganxaven a l’ultim moment com sempre). Em vaig equivocar. Una película pseudo-informàtica però molt ben argumentada. Té lògica del principi a fi, un argument treballat i l’evolució de tot plegat  guarda molta fidelitat a la realitat. Si us agrada l’informàtica, les xarxes socials i els freakies informàtics… es la vostra peli. A mi em va encantar, però clar, el tema  m’anava.

Una resposta to “La red social”

  1. Susagna 22/10/2010 a 6:24 pm #

    Ei Teti! M’encanta que ens expliquis la teva opinió sobre pel·lícules. Tens una mirada crítica i analítica que sempre aporta alguna cosa més que els tòpics.
    Et recomano que vegis “Pa negre” i que ens deleitis amb els teus comentaris.
    Visca Catalunya!

Deixa un comentari

