Panfletos Rossellistes varis

27 oct.

Estem en plena guerra. El Barcelonisme, tot i fer cara de que no passa res, sap que en el fons, s’està utilitzant l’entitat per fer política. Últimament estem vivint una “vaivé” de notícies. Notícies que depèn del color del diari s’expliquen d’una manera o d’un altre. Amb tot això sento profundament i apel·lo a un concepte que es deia “Objectivitat Periodística”

Ahir me’n vaig assabentar de que va dimitir el cap de la Línia editorial de La Vanguardia per ser Laportista. Estic fart d’aquesta guerra que ningú vol, nomès la vol el mamón de l’Alexandre. Que se’n vagi a la merda ell i tota la seva junta. N’estic fart (Jaume Creixell altre vegada), i quan em calmo, vaig a treballar a primera hora del matí i em donen la MERDA DE PAMFLETO ROSELLISTA anomenat GOL (a Barcelona te’l enclasten als morros a cada cantonada) em venen ganes de escanyar al tonto que els reparteix. Com pot repartir-se propaganda Rosellista gratuïta i a cada cantonada. No ho aguanto més. Feu boicot al diari en qüestió i insulteu als repartidors del diari (que no en tenen cap culpa) o l’agafeu i el tireu davant de la seu de La Vanguardia al terra i davant de “La Porta” d’entrada.

Laporta diu, sereu vosaltres, el Rosell i la merda de diari Gol!!!

Laporta Vs. Rosell

Anuncis

Deixa un comentari

