L’exercici mental del meu amic Romario

10 des.

El meu amic “Romario” (es un pseudònim, no creieu que l’autèntic Romario da Sousa Faria m’envia mails) em va enviar el següent mail:

Estava jo pensant… Feu l’exercici de tancar els ulls i recordar durant 10 segons: tots els titulars de diaris esportius madrilenys dels darrers 3 mesos, totes les declaracions altisonants i malintencionades d’algunes de les estrelles del Madrid, totes les provocacions i pressions del fill de puta d’en Mourinho, totes les tertúlies futboleres amb Ronceros & Cia. desafiant i maltractant constament al Barça, totes les retransmisions de TV o Radio eufòriques i histèriques dels partits del Madrid com si fossin el millor equip del món, totes les editorials que parlen de Villarato, tots els intents dirigits de la caverna mediàtica per esborrar el record del que és el millor equip del món, tots els intents de fer creure que aquest Barça ja no rutlla, tots els nervis, totes les angoixes,… Quan estigueu obriu els ulls i recordeu que fa 10 dies els hi vam fotre 5 gols i els vam humiliar per n-éssima vegada… Mare meva !!!

Firma: Romario

Com podeu veure es digne de publicació, a més de dir-vos que realment és un exercici de fe. Si ara resulta que Benzema serà el salvador del equip blanc, la Vedette del Bernabeu.

Anuncis

Deixa un comentari

