Huskys siberians fent l’amor

14 des.

Tinc una amiga que se’n va anar aquest pont a Lapònia. Si, a casa del farsant del Pare Noel, aquell paio que s’enganxa als balcons durant un parell de mesos en els pitjors dels casos. Doncs resulta, que en aquells  bonics paratges, van fer mil activitats, anar amb motos de neu, estada en igloos, i passejada amb trineus de gossos. Bé, això es la teoria, però en la realitat va ser un xic diferent… Resulta que que els participants en la passejada nocturna van arribar ón hi havien els trineus i gossos, i mica en mica, els integrants de la passejada van anar marxant, Mushers i passatgers van pujar a dalt del trineu i van anar sortint. La meva amiga i el seu marit, es van quedar els últims, i mentre esperaven a sortir… Dos Huskys, (i segons les paraules de la meva amiga) – ES VAN POSAR A FER L’AMOR – Quanta poesia visual, la meva amiga, el seu marit, la nit estrellada de Lapònia i dos Huskys estimant-se públicament. No podien sortir, així que van haver d’esperar a que els Huskys acabessin el fet, llavors però, els nostres protagonistes (els Huskys) van quedar enganxats! Llavors si que va canviar tot, els co-protagonistes de l’història (la meva amiga i el seu marit) van haver de canviar de trineu, amb Huskys menys ardents i van travessar l’estepa gelada de Lapònia encara amb l’escena a la retina.

Quan va arribar la meva amiga em va explicar tot plegat, i a part de batejar l’any del Husky aquest any que ens abandona, vaig quedar corprès per l’explicació càndida i romàntica de tot plegat. Per aquest motiu ho comparteixo.

Visca Lapònia i els Huskys lliures!

Anuncis

3 Respostes to “Huskys siberians fent l’amor”

  1. monti 14/12/2010 a 10:20 pm #

    visca!

  2. bruno 15/12/2010 a 8:15 pm #

    Molt tendre historia.
    i els huskys es varen quedar enganxats i tirant del trineu?
    Hooo! Que romantic.

    Bruno

    • El Teti 15/12/2010 a 9:43 pm #

      El més important es que finalment es van poder desenganxar… els Huskis vull dir! jajaja

Deixa un comentari

