Malena Costa i Carlinyos Puyol

21 des.

De vegades, i sense avisar, se’t cola un anunci amb una noia despampanant al cap. Doncs bé, a mi em va passar amb un anunci més o menys normalet d’aquest nadal. Se’m va colar no tant per la qualitat del anunci, no tant per la música que efectivament es correcte, se’m va colar al cap i no em puc treure les imatges de la retina gràcies a la protagonista de l’anunci. La seva bellesa natural i la sexualitat que respira em va captivar…i amb l’anunci gravat a foc al cervell arribo a la feina i el busco per Yotube, i el trobo, i em torno a enamorar, però de cop, em sona el nom de la protagonista… Malena Costa. Em sona… busco i Bingo!!! la nova i flamant novia de Carles Puyol!!! el millor central dret del món. Ara si que si, em sento orgullós d’idolatrar no tan sols a un o l’altre membre de tan carismàtica família sinó dels dos integrants com a unió perfecte de la mateixa.

Anuncis

Deixa un comentari

