A 40ºC a l’oficina!

12 gen.

Resulta que ultimament feia una mica (ja se sap que Barcelona no és Sibèria) de fred, així que vaig pensar… i si em poso el meu jersei de moda tipus escandinau per anar a treballar?. El jersei en si m’encanta, així que va guanyar al meu dilema intern. Avui, me’l poso i me’n vaig a treballar, i que m’hi he trobat?. Arribo a les 9:00 del matí i em trobo amb la calefacció a tope! ja se sap, les senyores que treballen amb mi ténen més fred que els mascles. Mamooons, nomès arribar m’he tret el jersei, i l’he deixat a la cadira, però puc prometre i prometo que sortiré al carrer sense jaqueta!. Avui, els talps de manteniment m’han traït! Però m’encanta el meu jersei nou!

Anuncis

Deixa un comentari

