El millor anunci del món.

4 febr.

Els que em coneixeu des de tota la vida sabreu que era un nen “raro”, i això no ho dic ni amb rencor ni amb trauma, ans el cotrari!. A mi, enlloc del Willy Fog, enlloc de el Dartacán o de les pelis de vaqueros, em flipava, em tornava boig, estava obsessionat amb STAR WARS. Quan arribava nadal, i tocava fer la típica carta als reis, en la meva figurava exclusivament noms extraterrestres de personatges de George Lucas. No demanava més. Noms com Wedge Antilles, Bobba Fett, Luke Skywalker però del bosc d’Endor, que si la moto d’Endor o l’AT-AT walker amb Chewbaca i C3PO dins. De fet, encara avui conservo algunes d’aquestes figuretes amb la vaga esperança de que el meu fill algun dia torni a jugar amb ells. Recordo que el meu personatge preferit era sens dubte el Han Solo de l’Halcon Milenario, personatge que evidentment sempre guanyava totes les películes que jo sol a la meva habitació em muntava. Amb això no vull dir que era un nen que no sortia de casa, no, però, si em donaves tres ninots i una hora sense que ningú “m’emprenyés” em podia muntar unes històries increïbles. Es per aquest motiu que em sento totalment identificat amb l’anunci que avui us comparteixo. Ah! I també vaig intentar aplicar els poders del “reverso tenebroso” a la meva vida quotidiana sense molt èxit.

Anuncis

3 Respostes to “El millor anunci del món.”

  1. Su 04/02/2011 a 3:15 pm #

    Que bo Teti! Tots portem un friky a dins, jo de petita anava per casa amb una carota de l’spiderman i fent veure que llançava teranyines a tort i a dret per les parets esperant que un dia sortissin de debò!

  2. Mònica 04/02/2011 a 4:35 pm #

    Ostres Teti, m’he sentit molt idetificada amb tu, i això que no et conec gaire. Jo tampoc era la típica nena que juga amb nines o a cuinetes… a mi m’agradaven força el que abans se’n deia jocs de nens i, sobretot, tot allò que estès relacionat amb l’espai… volia ser astronauta!
    M’agradava molt Star Wars, però també Galactica o Star Trek. I si, també demanava als reis coses relacionades amb aquestes sèries o pel·lícules. A mi m’agradaven, em fascinaven, més que els personatges, les naus espaials i, igual que tu, encara en guardo unes quantes.
    Gràcies per compartir aquests records.

  3. Jordi Boladeras 06/02/2011 a 4:38 pm #

    La Mireia Vidal-Conte, que jo conec com a poeta, ha escrit al seu mur del Facebook amb relació a aquest espot:

    “ara recordo per què vaig estudiar publicitat com a primers estudis,… per “aquella” publicitat que ara només, de tant en tant, encara podem veure…”

    I jo li he contestat:

    “Que n’és de diferent aquest espot del de McDonald’s, on el nen fa tots els esforços del món per jugar amb la veïneta, i aquesta només sortirà de casa per anar a menjar a un restaurant de la multinacional nord-americana del fast-food. El creatiu de VW em fa somriure. El creatiu de McDonald’s em fa pena. I l’objectiu de tots dos és el mateix: continuar venent i fent marca.

    Doncs això: un anunci molt bonic i simpàtic!

Deixa un comentari

