Xist o la vida real?

6 jul.

De vegades no sé si estic en una guió d’una sèrie americana o a la vida real. Sé que estic a la vida real perquè no sento riallades enllaunades cada vegada que dic alguna cosa. Segurament l’única diferència de la vida de debò i la de ficció. Avui arribo al matí 8:00 prest per treballar fins a les 3:00 i em trobo sobre la taula el projecte següent:
He de fer les fitxes comercials de Salut en Anglès, Alemany I RUS!!!! Rus? Però aquesta gent no utilitza el cirilic per a la seva cal·ligrafia quotidiana? Doncs au!, agafa el google i busca repetidament com puc fer que en InDesign la lletra que vegi sigui cirilica i totes les opcions de menú siguin en Español (l’idioma veí). Després de mitja horeta havia pogut fer el miracle. Cirilicament parlant m’he passejat per l’armeni, tipografies anomenades Kremlin i Gorvachof. L’altre es veure si serviran d’alguna cosa aquestes fitxes, però és important tenir-les fetes, pequè era prioritat 1.

De veritat, em sento un personatge d’una sèrie yankee, el dissenyador que fa coses que ningú no utilitza.

Anuncis

3 Respostes to “Xist o la vida real?”

  1. Javier Pociello 07/07/2011 a 9:48 pm #

    Esto no lo habrás escrito para despistar a la competencia, ¿verdad?

  2. El Teti 08/07/2011 a 5:30 am #

    Jajaja, no Javi, creo que lo han hecho para despistarme a mí!

  3. susagnaaluja 09/07/2011 a 10:24 pm #

    Teti! Gràcies! M’he pixat de riure!!!!! En rus? vols dir que ara anem a conquistar l’Est? Som grans, molt grans! Collons! i jo…va i m’ho perdo. Amb lo que hauria disfrutat! Petons.

Deixa un comentari

