Gimnasta de la bici. De dilluns. Video del mini.

18 jul.

Començem parlant de l’objecte del post: La Gimnasta de la bici. Veure aquesta noia es millor que xupar-se tot el tour a TV2, totes les tardes. 46 segons son millor que TOT EL TOUR. Teniu-ho per segur. Des del punt de vista tots aquells que no ens agraden les bicis i si el vici clar! Perquè, que ha impulsat a aquesta noia a baixar tan ràpid fins arribar a la rampa? I el més important… era realment guapa?. Tot plegat un misteri que no tindrà resposta. Disfruteu-lo.

“De dilluns”

Avui. Una frase que defineix molt bé el dia d’avui, que té com a particularitat que és Dilluns. Poc més. He d’anar al traumatòleg perquè vaig agafar hora després de Patum (la sanitat va molt malament però et dónen visites de mes a mes) el Rata em va caure a sobre del genoll, apresonant-lo sota els seus XX Quilograms, una tragèdia grega que encara avui em recorda el Divendres de Patum.

Aquest cap de setmana ha tingut gairebé de tot. Vol dir que el dilluns es fa especialment difícil.

Destaco que m’ho vaig passar com les cabres a Obrint Pas i que al pantano m’ho vaig passar també molt bé, la paella d’arròs ens va quedar bé (no és la millor que hem fet) i que em va decepcionar l’últim capítol de la temporada de la Riera. Molts amics, família i aquella calma que té Berga a l’estiu (i que tant m’agrada). La setmana promet, però això ja serà segurament un altre entrada en el blog.

Dibuix que ho ilustra:

El video del Mini

Sempre hi ha gent a les finestres àvids de capturar escenes quotidianes en petits aparells electrònics. En aquest cas, el Xavi va capturar el sinistre del “Mini Torradet” que amplia el meu anterior post. Res més, us deixo prosseguir la vostra vida en pau.

Anuncis

Una resposta to “Gimnasta de la bici. De dilluns. Video del mini.”

  1. monti 19/07/2011 a 12:23 pm #

    NO TINC PARAULES TETE ! HAHAHAHA

Deixa un comentari

