Avui

9 nov.

Avui m’he llevat amb ganes de Tardor, amb ganes de que fes fred. Una mica m’ha respectat el temps i n’ha fet. De manera que m’he vestit a capes a l’espectativa. Gorra, mocador, abric, jersei prim, camisa i botes… Doncs he arribat i com era d’esperar ha començat a fer calor així que é possible que deixi el abric a la feina i surti amb jerseiet. Però que consti, que oficialment ja estic a la tardor i avui a la nit faré el traspàs de roba d’estiu a hivern. La tardor és l’impàs perfecte, la progressió de l’estació ens prepara per al fred sever de l’hivern i té tocs de jazz i aroma de canyella. La tardor m’agrada!

Anuncis

Una resposta to “Avui”

  1. Anna E. 12/11/2011 a 11:03 am #

    +1! Ganes de barrets i guants de pell.

Deixa un comentari

