Gris pertot!

15 nov.

Avui ens hem llevat amb un dia gris d’aquells de tardor. De tant en tant crec que va bé. M’agrada que de tant en tant, un cel amenaçador ens faci baixar els fums d’habitants del Mediterrani i ens apropi més a Europa, que és el que s’escau en aquesta època de l’any. Hi ha dies d’aquests que et poses trist, sense més motiu… i llavors tothom et pregunta… que tens? que et passa alguna cosa?. No! Deixeu-me en pau, també tinc dret a estar deprimit ni que sigui una jornada laboral. No em passa res, crec que sóc un privilegiat (si em comparo amb un habitant de l’edat mitjana o d’un neardental), però també i aquí reivindico el meu horoscop (no hi crec) de Cranc puc ser llunàtic. Deixeu-me que no em passa res, la meva vida va molt bé però ara, durant un moment em vull empatitzar amb el cel!

Anuncis

Deixa un comentari

