Desconnexió de realitat. Bon Nadal.

22 des.

Com a molts ens passa, no tenim temps. Temps per estar connectar amb la realitat paralela de tothom que és internet. No tinc temps per navegar, i a la feina, entre curro i curro, no em puc esplaiar suficientment (firewall censors). Tot i això, he d’obligar-me a trobar moments per actualitzar aquesta font d’informació erma que suposa el meu blog. Aquest blog.

Últimament, com em passa sovint, tinc una muntanya russa de sentiments… i quan s’acosta Nadal encara s’incrementa aquesta sensació. Necessito dies al poble, tot i que llavors, quan fa dies que hi sóc també trobo a faltar la ciutat que no la rutina d’anar a treballar. Però a grans trets, el poble és perfecte. Veuré família, amics i faré rutina de poble. Allò que se’n diu el “Dolce fare niente” vull passar temps amb amics i famílies d’aquests. L’any que vé tindré que venir a treballar alguns dies de la primera setmana de gener, tot i les vacances que tenia ja concedides i que faré a finals de gener, es veu que sóc taaant imprescindible! jejeje

No sóc creient, cosa que vol dir que no tinc gaire més a celebrar que la felicitat que comporta l’il·lusió dels meus fills. Patges, reis, tió i cap d’any. Regals. Torrons de xixona o de neu (els meus preferits) i sobretaules de nyonya a la vora del foc. Pensant en l’entorn, nomès desitjo que s’acabi aquesta merda de crisis que està fent patir molta gent que segurament no s’ho mereix.

S’acaba aquest any i això em dóna l’oportunitat d’estrenar (concepte que m’encanta) un nou any. Un any amb olor de nou. Un any que pot ser com nosaltres volguem. Un quadre blanc en el que pintarem el que desitgem. (ui! estic molt poètic no?). Deixem-ho.

Bon Nadal a tots els que per casualitat caigueu per aquí i aquells amics que de vegades us hi deixeu caure conscientment. Una abraçada del vostre amic Teti, complexe com pocs!

 

Una resposta to “Desconnexió de realitat. Bon Nadal.”

  1. Anna E. 24/12/2011 a 10:41 am #

    Avui ja si que s’hi val: moltbonNadal, Teti, Gemma, Martí i Quim!

Deixa un comentari

