M’he llevat massa d’hora

16 gen.

M’he llevat massa d’hora, he vingut a treballar amb sensació de fred permanent. Guants, mocador pel coll i el meu gran error d’avui, un jersei que jo creia prou potent per aguantar l’embit meteorològic d’avui al matí. Per sort, segurament cometré un error pitjor que acabarà enterrant el meu error precedent, perquè suposo que la vida deu ser més o menys això.

Els informàtics de la meva empresa segueixen amb la conjura de no deixar que ningú traspassi la gruixuda línia de oci/treball, així que em veig obligat a escriure a trocets i enviar-los a casa, juntar-los i fer un Post com Déu mana. Una vergonya.

Actualment, disfruto d’una nova sensació que no havia sentit mai. La sensació de sentir-me privilegiat per seguir treballant. Ho trobo molt extrany, però algú, m’ha convençut de que tinc molta sort. I m’ho he empassat. Segurament és així. Veient com està tot ara mateix, ja és molt seguir cotitzant.

De vegades tinc la sensació que quan giro el cap i miro enrera en el temps, me’n adono que he evolucionat cap a millor (dintre la meva imperfecció patològica). M’explico. Fa anys, tot ho veia d’una manera determinada, tot, tot absolutament tenia ja fundada una opinió en la meva ment. Sempre ha estat la meva manera de veure les coses. Fa temps però que hi dono voltes… Perquè m’havia tancat a mirar depèn de quina película o escoltar depèn de quins grups? No ho sé, crec que era per poder construïr més sòlidament la meva projecció personal envers a tota la resta d’humanitat. Sent una persona sòlida, que tenia opinió formada d’absolutament tot no tenia fisures ni debilitats. Ara no ho veig igual, les idees i pensaments evolucionen i es poden canviar. Puc escoltar música que no havia escoltat mai, de grups que havia despreciat sense sentir una sola nota. Escolto amb ganes grups que distaven molt de mi i el resultat es que m’agraden!. Ara, els clàssics son els clàssics i m’acompanyaràn tota la vida.

Avui que ha mort el fatxa del Fraga, començo a reprendre el fil d’aquest blog.

Anuncis

Deixa un comentari

