Sóc raro fins i tot somniant!

18 gen.

 

Com tothom he somniat moltes vegades que volo, però en el meu cas no simplement volo. En el meu cas he “d’activar el poder”, de manera que m’he de llençar d’algún lloc alt de cap a terra, i nomès quan estic a uns 5 centímetres del sòl. Llavors, em quedo flotant a aquesta distància del terra, llavors puc fer un impuls amb les cames i volo com si hi hagués moooolt poca gravetat. Torno a baixar i m’impulso de nou, així puc travessar una ciutat o el mar. De fet no sería volar, seria rebaixar la gravetat  però nomès per a mi i a la persona que toqui. És curiós que recordo molt bé com puc volar. Per aquest motiu vaig fer aquest dibuix, que em recorda que dormint tinc un poder que  no serveix per res! Jajaja.

En fi, a veure el Barça que ja porto dibuixada la camisa ideal! Fins després!

Deixa un comentari

