Sa platja

20 gen.

També vaig fer fotos.

Ahir, va ser un dia de Walking Dead (ja ho relata el meu post anterior), així que enlloc d’anar a córrer, vaig preferir anar a la platja a estirar-me i passejar un rato (al migdia enlloc de dinar) i així ho vaig fer, i vaig recordar perquè hi vaig. A l’hivern, la platja és una molt bona opció, per poc sol que faci, en tens suficient per treure’t la jaqueta i estirar-te al costat del mar. Amb aquella remor d’aigua en moviment, i la brisa que bufava suau i salada, em va recarregar les piles com sempre. L’unic problema van ser els venedors ambulants que no entenen quan algú vol estar sol. “señor… birra?”, “Masaje señor”, “pareo señor”. A veure xaval, tu a mi m’has vist amb cara de voler un pareo?. Una vegada contestat per segona vegada que no volia res, va fer falta un: “Déjame en paz!!!” llavors em van marcar com a persona non grata per als venedors ambulants i vaig tornar a disfrutar del mar, que és un balneari en si mateix. Crec que és el lloc perfecte per anar a pensar. Va! me’n vaig a treballar. Bon dia!

Anuncis

Deixa un comentari

