Retorn a la caverna!

24 gen.

Avui al matí m’he aixecat… com cada dia. M’he anat a fer un cafetet i just quan vaig a conectar el 3g del mòbil… no anava!!! Una involució evident… ara pla.. he anat un any enrera en el temps, quan no en tenia i tot era més fàciiiiiil. M’he sentit com en una caverna, hem esmorzat, vestit i pentinat amb el Martí i l’he portat al cole, he arribat a la feina i seguia sense conexió, així que m’he acostat a un distribuidor Orange, estava plè! ho he entès a la primera… una avaria general, ho he demanat a una noia molt guapa que feia cara d’indignada i m’ho ha confirmat… he tornat a la feina i …Voilà! He tornat a ser 3G. Uffffff! no sé si era millor sense 3g però de tenir-lo a no tenir-lo….

Anuncis

Deixa un comentari

