He tornat!

1 febr.

 

Ahir a les 10h de la nit arribava a Barcelona provinent de Beauvais París. Cansat i amb poca gana vaig arribar i em vaig ficar al llit. Avui recupero els costums (sans?), si anar a treballar o escriure al Blog se’n diu costum… Bé, el fet es que he passat uns dies fantàstics en una ciutat impecable, estèticament perfecte i amb un atractiu turístic innegable.
A París hi ha una conjura entre els seus habitants, una conjura que treballen a fons, sense fer-ne ni cartells ni propaganda, hi ha una conjura perquè París sigui la ciutat més bonica del món. Els que netegen ho fan a fons, els que embruten se’n guarden, els cambrers son els més elegants i amables del món, les botigues hi tenen els productes més ben exposats, i els monuments sempre es milloren…. S’ho treballen i s’ho mereixen. Pensava que passaría si nosaltres, des de fa anys, haguéssim fet el mateix, i no haguessim deixat que dos operaris entressin amb “malls” a les botigues antigues per deixar-ho tot diàfan i minimalista. Que hagués passat si enlloc de Pladur haguéssim posat seny i reformat les botigues com ho haguéssin fet els nostres avis. NO, això és massa car i millor anar a buscar la rendibilitat per davant de el bon servei o l’exclusivitat! la vem cagar senyors, i ben cagada!. En fi! es el que tenim.
A part d’aquest apunt, hauria de dir-vos el que ja sabia, que el museu d’Orsay és el meu preferit, és preciós i m’enamora, m’hi podria passar dies visitant quadres concrets, però anant amb parella potser que no ho fem!. El Louvre també m’agrada, però a una distància prudencial. Tot i que si hi trobes el punt t’ho passes bé. Per aquells als que l’art us rellisca (postura que també entenc) us he fet una sel·lecció d’art amena, perquè l’art, té un component de interpretació subjectiu i en això ningú hi pot fer res. Després o demà el penjo!
Res més, continuo informant, que me’n vaig a treballar!. Una abraçada amics!

Anuncis

Deixa un comentari

