Nou espai cultural del Blog!

1 febr.

Avui estreno secció, gràcies a un erudit en la matèria, un crític que sap més que ningú d’Art, el tio vé d’Itàlia, de la galeria del Uficci, i estarà en el blog fins que jo me’n cansi!.. jajaja

Us presento:

De fet, vinc a ser jo amb unes ulleres de pasta, una pipa i posat intelectual, que sempre sembla que n'entenguis més!

Resulta que com us he dit, he estat a París uns dies, temps que he aprofitat per anar a museus, mirar les peces que m’agraden i verue l’art de mil maneres diferents! M’ho he passat bé i m’he mirat els quadres amb humor que sempre està bé. Avui us en presento alguns:

Títol original: La dama delle calzatore . La Dama del Calçador. Crec que és evident, que la "dama" va anar a comprar de segones rebaixes i no hi havia el seu número, però li agradava tant el model que va acabar comprant un número menys. Sense el calçador estaria perduda! Té un posat de resignació i de cansament. Una preciositat de quadre.

 

Títol original: Donne mira la partitura!. Ja que em fas aguantar aquesta partitura la podries llegir no?. En el quadre, un pobre angelet és sodomitzat per una música sense escrúpols ni cor, despectiva i dolenta amb l'angelet que fà una feina digne i sacrificada!

Títol original: Who is that man. Escola anglesa. "I aquest paio qui collons és?" Quadre de l'escola anglesa que evidencia el típic paio que es posa enmig de les fotos i que ningú convida.

Anuncis

Deixa un comentari

