Insomni + ciutat

6 febr.

Cançó original: Jack Johnson - Sleep through the static - Angel

Avui, insomni acumulat, cansament acumulat del cap de setmana, no he parat, amunt i avall. Cap de setmana en que he aprofondit familiarment. Avui estic pagant l’insomni d’ahir, que fins a les 2:30 no vaig tenir manera de dormir, vaig estar escoltant música, dibuixant… llegint… i cada cop era pitjor… Així que avui m’he aixecat com he pogut m’he arrossegat a la dutxa i encara me’n he sortit mig dignament. Quan camino cap a la feina em dono temps per escoltar música, millor que en el cotxe, millor que a casa o a la feina, és el millor moment del dia musicalment parlant. Em solo prepar una llista que vaig actualitzant diari o setmanalment i disfruto de la música sense més. Inevitablement canto, no molt fort, però és superior a mi que escolti una cançó i em pugui resistir a cantar. No puc fer-ho. Dec tenir vocació de cantant!. Però innegablement mai he fet el trajecte sense vocalitzar les cançons que sento. Avui, cantava una cançó que m’encanta cantar perquè no suposa cap problema vocal i que trobo boníssima mentre esperava per creuar el semàfor, i una noia guapeta em diu: Jack Johnson eh! i es posa a riure… jo que no solo tallar-me m’he posat vermell (a part del vermell que ja duia del fred), i he dit amb cara de tonto… si, si! –  Cantes bé! –  m’ha dit!.. adéu!. Adéu he dit… quin moment més raro! tot i això he seguit un troç sense cantar. Un dia raro. Aprofitaré per fer una feina d’aquelles de robot (com la majoría de feines que faig ara). Remuntarem la setmana ho sé! passo resultats dels dibuixos insomniacs!

Deixa un comentari

