Teràpia auricular és la solució!

13 febr.

Bon dilluns,

després de passar un cap de setmana com Déu mana (hi ha hagut molt i de tot), arrenquem amb una setmana crucial, la d’abans de Carnestoltes. Carnestoltes que viurem a Berga, perquè resulta que l’amic Belda vé a tocar a la bonica localitat-ciutat de Berga!. Hi anirem, s’hi ha d’anar!.

Avui estic especialment espès, així que he fet dos gestions que tenia que fer des de fa temps.

La primera era demanar hora per renovar el document que m’acredita com a ciutadà de la Puta España. Cosa que fa moltíssima ràbia. Perquè fer-te el DNI sempre fa ràbia, entrar en una comisaría i veure la bandera aquella em fa venir ganes de perbocar (diem-ho d’una manera fineta). He demanat hora per fer-me el document.

La segona cosa que tenia que fer era renovar el meu parc auditiu. És a dir comprar-me “cascos” (o ara dit auriculars) nous, però no per un lloc concret, sinó per a tots els llocs que habito a diari. M’explico. A la feina en tenia uns que em van donar a una revista molt precaris. Per anar pel carrer en tenia uns que em van costar “pasta” però un dels dos auriculars ha mort arrencat no sé benbé com. Per anar a córrer m’enduia uns cascos vells i nomès em sentia respirar i poca música, així que tampoc em valien… d’aquesta manera avui he decidit posar punt i final a aquesta situació i m’he encaminat a comprar-me i renovar tots els nous auriculars. La cosa ha quedat així:

Anuncis

Deixa un comentari

