Nit en Blanc dia Gris!

14 febr.

De tant en tant, ser pare significa tenir un son. Avui és un d’aquests dies, el Martí tenia febre i va anar a dormir a les 7h de la tarda…estava fet pols, de manera que en un moment de sacrifici el vem deixar dormir al nostre llit, fins a les 2:00 de la nit bé, però a partir de llavors, ha començat a moure’s, a tocar-me la barba, a pujar sobre meu… l’he renyat un parell de vegades però pobret…em feia pena!. La Gemma ha escapat i se’n ha anat a dormir al menjador i jo m’he quedat amb el Martí dormint sobre el pit (veure fig.1) així un parell d’hores, mentre la llum llunar penetrava per la finestra que tinc just a sobre el llit. Una preciositat de nit… i avui no tiro de cap de les maneres. A més, m’han fet una calçotada dolentíssima i he tingut que anar al metge i esperar 2 hores…a part estic espès, molt espès, trist i raro (d’aquells dies que escoltes música lenta). Deixem-ho córrer! Tot i això, serem positius i una nit de descans espero que es noti en el meu ànim de demà. Ens en sortirem…

Anuncis

Deixa un comentari

