Dissecció + cavòries

15 febr.

Ahir va ser un dia nefast (ja està escrit al post anterior) en tots els aspectes dolent!. De vegades les coses et venen de cop i estàs poc afortunat a l’hora de gestionar-les, però les coses surten com surten i s’ha de positivitzar tot … no hi ha més remei! A part d’això avui he dormit, cosa que et fa estar millor físicament, i abans de marxar de casa he mirat la pila de coses que porto a sobre. No m’estranya que perdi coses o que me les robin, perquè porto absolutament de tot. A la ciutat, ja se sap, portes més coses… però portant el mínim imprescindible peso un Kilo més! M’he autodisseccionat i he dibuixat tot el que porto a sobre cada dia, tenint en compte que no sigui un dia d’aquells que duc a les butxaques ninots de Toy Story o Cars a la butxaca (que és sovint). És a dir, abans de pesar-me millor que em buidi les butxaques!.

Avui també m’han reconegut com a ciutadà espanyol (cosa que fa molta ràbia) però he dinat a un dels meus japos preferits del centre (això si m’agrada) i he anat a una llibreria frances a mirar ilustracions de contes per a nens (molt bons per cert). Feia un dia de solet, i fins i tot he tingut temps d’escoltar una mica de música fent la fotosíntesis en un banc del Passeig de Gràcia (d’aquells que fan de base als fanals modernistes). Avui he escoltat al Drexler que m’agrada bastant, concretament els shuffle m’ha portat a “Todo se Transforma” i he pensat que la lletra té moltíssim sentit:

 

Cada uno da lo que recibe

y luego recibe lo que da,

nada es más simple,

no hay otra norma:

nada se pierde,

todo se transforma.

 

Anuncis

Deixa un comentari

