Carnestoltes i dilluns!

20 febr.

Díficil de gestionar… és la paraula clau per definir el cap de setmana. Factors, Berga, Barcelona, Sitges i un dels dos nens malalt (molt malalt pobret!). Amb el Quim a 40 de febre el cap de setmana semblava caure en picat cap al més absolut dels desastres… Hem aguantat!. He de dir que aquest cap de setmana m’ha anat molt bé, el sopar de dissabte amb els amics no té preu! suposo que després de passar-me el dia cuidant del Quim, tenia ganes de sortir i simplement passar-ho bé. Si en som de simples els humans. Així va ser, m’ho vaig passar molt bé, i el Belda va estar molt bé. SI, ja sé que no sóc molt objectiu, perquè m’agrada i perquè portava una bona torradera…jajaja. Però a mi em va agradar, em va agradar com sempre veure gent que m’aprecio molt “polular” pel pavelló i parlar amb l’un i l’altre a ritme de bona música. M’ho vaig passar bé, vaig parlar i ballar molt. El diumenge a Sitges també va estar molt bé, i es que a casa meva no ens sabem estar en un lloc tot el cap de setmana, hem de fer moltes coses!!! que tenim poc temps!!! La ressaca del diumenge va ser considerable, però avui dilluns i havent dormit unes 7 hores tot ho veig diferent… fa un dia perfecte, d’aquells que m’agraden, sense calor però amb un cel serè i asoleiat. Això és per a mi un dia perfecte. Me’n adono que com tot estem en evolució i que per a mi l’evolució vol dir digerir caps de setmana pesats i treure’n les coses positives. Disfrutar molt de la vida perquè en tenim una i no pensar tant com faig sempre… Si voleu perdre 24 minuts… o més ben dit, guanyar-los mentre feu alguna altre cosa, us recomano aquest link. Segurament nomès m’agrada a mi! però com moltes vegades dic, “La felicitat no es real si no és compartida”.

  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A9Tp5fl18Ho

Anuncis

Deixa un comentari

