Insomni o el silenci de casa meva

21 febr.

Avui incomprensiblement no puc dormir… no ho entenc… cansat com un burro després de fer 8 kmts corrent com mai… no tinc son… ja em passa de vegades… pensar massa és el que té. Passejo per internet tranquilament, sense censors (com a la feina) i puc veure tanta informació que no puc digerir ni amb un mes… tot i això  ho arxivo per quan tingui temps… aprofito per veure videos de grups i cançons que m’agraden en versions rares… una d’elles aquesta:

http://www.youtube.com/watch?v=FH8vgAp4VDU&feature=fvsr 

A casa meva… a aquesta hora impera el silenci, de manera que es pot dibuixar, llegir, mirar per internet amb auriculars…etc.. però avui he decidit mirar fotos… he estat molta estona mirant fotos de fa temps, que tenia per l’ordinador, fotos d’ara, i algun video, i me’n adono que el temps passa molt ràpid (si ja sé un tòpic com un altre) però és cert, em veig amb pantalons curts i genolls pelats com diu la cançó dels Pets i veig a gent que ja no hi és… i penso que aqui hi som poc, que hem de disfrutar i que no hem d’estar patint per tot. També me’n adono que unes persones venen a substituïr unes altres, i encara que sembli una coincidència, crec que no és així. Jo no sóc creient (ho sap tothom), però crec en que hi ha un guionista suprem que ens escriu el nostre guió i com als culebrots, quan desapareix un actor vé un actor que no coneixies de res i acaba sent important a la teva vida.

A les fotos meves hi ha molts actors que ja no hi són, tenen altres projectes tu!. Això està bé, perquè suposo que et vas quedant amb qui t’interessa i qui de veritat t’importa i les amistats que perduren al temps s’hi queden. Tinc molts amics d’aquests i molts amics recents, tots són importants, perquè em fan cada dia tan especial com el d’avui que sense tenir res, ha mort amb gran fanfàrria i honors. Ara si que estic filosofant, així que això ja comença a ser perillós… aniré a escoltar musiqueta tranquila, crec que Eric Satie i a dormir amb alguna de les seves  Gimnopedias, o donar més voltes a tot!.

Deixa un comentari