Solet + Sport + Pensar… bona combinació!

21 febr.

De bon matí…ja feia temps que no em passava, el sol s’ha colat per la finestra que tinc sobre el llit i m’ha llevat!. La millor manera de començar el dia, ja estava fart de tanta foscor!

Ara si, ja arriba la primavera, prova irrefutable el dia d’avui! Temperatura agradable, música de bon matí per encaminar-me a la feina (cantant com sempre). Avui estic content, perquè no? Ahir va ser un bon dia! si, ja sé que tot va fatal, que el paro puja, que el Madrid guanya, que Espanya ens aixafa cada dia més…. però de vegades necessites apagar la tele i escoltar música ,simplement.

Avui, venint a treballar he escoltat la BSO de JUNO, una banda sonora que no solo escoltar gaire però avui se’m ha posat molt bé!. Ahir, que d’entrada semblava un dia funest, va acabar sent un gran dia!. Avui toca anar a córrer, així que trauré forces de flaquesa i aniré a estirar les cames prop del mar (si no em sorgeix un dinar més interessant… que sóc molt dèbil). Avui hi vaig sol, així que em cansaré molt…si vaig amb algú (Ruth o el Partner) vaig fent i sobretot vaig parlant, però si vaig sol, jo mateix em pico amb mi i m’esforço més. Quan tinc les pulsacions a tope i hiperventilo, sembla que puc pensar amb més claretat i sempre que torno de córrer acabo amb idees més bones, amb motivacions o determinacions en pensaments. M’agrada. Mentre corro, se’m creuen pel cap mil coses, problemes i solucions, pensaments, records i projectes futurs.

Tinc dos llistes de música per córrer, una que es diu Música per córrer i Música per córrer + tranqui. Depèn del dia utilitzo una llista o un altre… avui crec que agafaré la lenta!! jajaja.

 Tot i agafar la lenta, he corregut molt! (per mi clar) i he acabat fent el meu record personal (que tampoc deu ser res de l’altre món), així que avui a la nit em mereixo una sessió de Guacamole by Teti amb els seus Nachos coberts de formatge!!! Homenatge al corredor del dia!! jajaja

Anuncis

Deixa un comentari

