Ulleres + Japo + Terrassa

22 febr.

Son! com era normal… després d’una nit sense son, vé un dia d’anontament. Doncs així estem, tot i que sembli un dia de primavera, m’ha costat Déu i ajuda aixecar-me i engegar el dia. Avui el dia està marcat per la meva nova compra, unes ulleres exàctes a les que tenia, i direu: No podies canviar de model? Ja sabeu que sóc un clàssic, així que no era una opció viable, així que me les he quedat iguals. Mateix model, mateix color, mateixa mida!!! me les he posat i he vingut a treballar. Ningú no se’n ha adonat, de manera que la pregunta rabiosa de: Caram! ulleres noves ehhhh! no me l’ha fet ningú!. Avantatges de ser un tonto del cul i perdre les coses! Ara hauria d’actulitzar el dibuix de tot el que porto a sobre i posar-hi les ulleres de sol, que no les hi vaig posar!. I la meva pregunta perquè ulleres (plural) i no ullera (singular)? es una no? o es refereix a les dos lents? i ulleres son els vidres i montura el que els suporta…? investigaré el tema, però crec que en l’anglès queda més clar: SUN GLASSES – Vidres de sol! ara hem arribat a la conclusió. Ulleres son el vidre, no la montura!! ja m’he respost a mi mateix!!! jajaja estic fatal!

A part d’això avui he anat a dinar a un japo (el Kibuka, que ja he recomanat a tothom a qui conec)  amb una amiga i després a una terrassa, i… ja s’acosta el bon temps, s’hi estava de conya, així que les 2 hores que tinc al migdia acaben rendibilitzant-se moltíssim, he tornat amb la sensació de que la primavera ja és aquí!!! L’esperarem impacients!

Anuncis

Deixa un comentari

