23 febr.

Ahir a la nit vaig anar a dormir una mica rarillu, així que no vaig dormir a l’acte i vaig donar voltes al llit i al cap. Així que avui he tingut un dia una mica raro… al principi com ensopit, però després ens hem anat animant. He anat a córrer però sense grans esforços avui, que encara estava cansat de dimarts. Avui he escoltat molta música i m’he posat en modus autista a la feina, de manera que no m’he relacionat molt amb tothom…. però després del gimnàs ja estava més animat. He rigut molt amb els xat dels meus amics de Cafè i Copa (un abrassu amics del club més ben parit del món) i he fet un dibuix que ningú excepte els del grup Cafè i Copa entendràn. El deixo aquí!.

 

Anuncis

Deixa un comentari

