27 febr.

Bona setmana! Avui toca apuntar el millor del cap de setmana, que ha quedat eclipsat per una visita, la de Mot, que vé a ser la mascota de la classe del Martí. Cada cap de setmana li toca a algú emportar-se’l, i aquest cap de setmana l’hem portat a Berga.

He fet de tot amb el Mot, així que avui, que l’hem tornat em sento buit! jajajaja El cap de setmana ha anat bé, molt familiar, nens, Mot i el dissabte a la nit sortida, l’endemà ressaca i carretera del Port del Compte… inacabable, enrevessada, sinuosa, bífida, infinita…. i molts més adjectius!. Es va marejar el Martí (va trallar), em vaig marejar jo… que vaig aguantar.. es va marejar la Gemma…. en fi, era d’esperar… Tot i això ens ho vam passar molt bé a la neu amb el Mot i el Martí, crec que tot i les curves va valer la pena.

El Quim està preciós i ja es comença a guantar, cosa que vol dir que aviat ens farà anar més de cul si cap! jajaja Ahir cap al vespre em vaig tornar a ratificar en que la gent és molt mal parida i va a fer mal. L’enveja és molt dolenta i es retroalimenta, no vull entrar en aquestes estupideses. És igual, em quedaré amb que ha estat un bon cap de setmana excepte en uns petits moments… molt petits.

Avui volia anar a córrer però he acabat a un Japonès! també he de donar-me petits homenatges!! jajaja Salut!

Anuncis

Deixa un comentari

