Home-bloc!

29 febr.

Avui he dormit de nou “com el cul”, això vol dir que a part d’adormir-me al sofà i llevar-me esverat pels plors dels meus fills, m’he aixecat com me’n vaig anar a dormir… Congestionat! molt congestionat!.Però sense molta febre així que m’he dutxat, canviat al Martí i cap a la feina!. He deixat a la comunitat composada per la Gemma, el Quim i la Cangur a casa (impossible descansar amb aquesta població) i tot escoltant música a passar el meu llastimós estat entre companys. He passat un matí que tela! Tinc el cap com si estés dins d’un bloc de formigó (veure fig.1) i unes ganes d’agafar el llit que fan por. Però com sempre dic… segueixo la meva vida, i el grip ja s’afartarà de intentar retenir-me a casa.. ell mateix s’acaba avorrint i marxa, o això o una pulmonía del 15! jajaja.

El més important és seguir conservant el bon humor. He anat a dinar al Wok&Bol i cal dir que he dinat bé (que sempre reconforta). Després de la feina m’he arrossegat cap a casa… estava tant fet pols que no he anat ni caminant! plaer al que mai renuncio si no és alguna qüestió molt important… ara a caseta i a veure si demà faig un altre cara (difícil).

 

Anuncis

Deixa un comentari

