He escapat de telefònica!

7 març

Tot i ser molt d’hora per cantar victòria, us he de dir que m’he escapat de telefònica. Durant uns dies m’han sitiat a casa, trucades de telèfon per 3 departaments diferents, després de passar moltíssim d’ells i fer veure que era un Romanès al telèfon i que el Sergi Montaner no vivia a aquest domicili ni tenia aquest telèfon, van arribar a venir en persona! . Llavors els hi vaig explicar que m’havien diagnosticat una malaltía respiratòria i tenia que anar a viure als Pirineus, era l’unica manera de curar-me (I de lliurar-me dels pesats de telefònica). Molt bé doncs.. ho sento em va dir una noia que semblava l’Arale… doncs… si algún dia torneu a viure aquí doncs aquí tens el meu nom i telèfon!!!!..jajajajaja Quin menteix a un mentider…doncs cent anys de veritats!. A part d’aquesta gesta, la resta del dia ha anat més o menys bé! Sembla que vé la primavera i això de Barcelona comença tenir un aspecte diferent… m’agrada!.

Anuncis

Deixa un comentari

