Dijous anormalment bo.

8 març

Avui he tingut un dijous normal, un d’aquells en els que no hi trobes res rellevant però que acaben sent un bon dia. Al matí guerra de nens, i cap a la feina, avui escoltant Coldplay, que m’agrada molt. Penso que Coldplay lliga molt amb la ciutat, la veu, els ritmes… les melodies… De vegades miro que va passant al meu voltant i m’imagino un video-clip amb la música que escolto, els meus ulls la càmara, els planols, els travelings… les llums de la ciutat… és fàcil imaginar-te un videoclip. El meu videoclip del dia d’avui és the Scientist, una cançó boníssima. Llavors he arribat a la feina, i he fet dia laboral normal, els companys de feina, les anades i vingudes… avui estava de bon humor. Després he anat a córrer, i la veritat es que se’m ha posat molt bé, al principi anava trotant, normal, però quan he arribat al gimnàs, tenia ganes de més i m’he posat a la cinta i he fet dos quilòmetres i mig a tope!. Ha estat molt bé. He dinat sol avui, i he tornat a la feina ben vermell (quan corro molt, hi ha una transició de tonalitat facial de vermell cap al color normal que dura 30 minuts). Després he sortit tot facebookejant amb el mòbil, fa dies que no ho feia així que … M’he animat!. He fet de pare una estona, hem jugat a dibuixar monstres amb el Martí (que no és una espasa que diguem dibuixant…) hem sopat arròs a la Cubana… avui tocava sopar internacional, nens a dormir amb el conte del Tonet…. i ara veuré un episodi d’Spartacus! el que deia, el dia no el puc clasificar com un dia excepcional, però si que ha estat un dia positiu!. Ah! i no he dibuixat res pel blog però si que he fet dibuixos!. Aquest és un personatge…m’hi falta la moto, però no he tingut temps! Bona nit!

Anuncis

Deixa un comentari

