No sé que em passa a les llibreries…

9 març

Estava clar… ho sabia, entrar al Laie volia dir sortir carregat de llibres! Nomès volia comprar un llibre per al Martí que havia vist, tant dibuix com història m’agradaven, però… ho sabía… he acabat en un frenesí ilustro-literari que ha acabat amb 90 euros gastats i 6 obres gràfiques preciosament embolicades en dos bosses…. estava cantat!.

Es que no sé que em passa, arribo a la llibreria i començo a estimular-me visualment fins que acabo comprant… avui anava directe a la secció de llibres infantils i sabia quin volia: “Atrapat” un llibre per al Martí. Doncs no, passant per la secció cinema i novela gràfica m’he enganxat a quatre totxarrus de còmic-novelat!!!! terrible!!! i a la secció infantil a un altre llibre (a part del d’Atrapat). Fatal!! es veia venir… sempre que gastes en cultura penses: “Si al cap i a la fi és una inversió” els llibres els tindré sempre i els podré consultar quan vulgui… m’he passat. ho assumeixo i culpo als dissenyadors i ilustradors del món! Si les portades no fóssin tant bones no cauria!!! Deixem-ho que no tinc defensa!

Anuncis

Deixa un comentari

