Get up stand up!

12 març

Un cap de setmana agotador… marathó total. De cul!. Però molt bé!. Suposo que voler-ho fer tot té això…dormir poc, sortir, viatjar, menjar, difrutar, riure… Quin bon cap de setmana! El divendres com ja sabreu és el dia del Martí, per tant poc a dir, no va voler sortir i vam fer peli i pizza!!! Kung-fu Panda!! que és boníssima i mai em canso de veure-la! Dissabte a passejar, amics, visites, “caballitus” terrasseta del Negre i dinar a El Guiu, tarda de cotxe, bambes noves (ja em tocava) i cafè amb el meu amic Monti. A la nit, sopar d’hora, concert boníssim. He de dir que el Bob Marley sempre m’ha agradat i curiosament va lligat a molt bones estones…. a viatges amb amics… a estius treballant i escoltant el missatge del mestre Bob. Va estar molt bé, llàstima que no hi hagués molta gent. després vem anar a bars varis. M’ho vaig passar molt bé, vaig riure fins a plorar i vam demostrar que el Monti i Jo hauriem d’haver jugat el torneig de futbolí ebris. Pel demès una General mig buida i a dormir… L’endemà va ser tot una festa… no podiem dormir, ens vam llevar a les 9h (tot i poder dormir), vam anar a veure el Meli, a recollir els nens i cap a Castell de l’Areny a fer un boníssim arròs!. Ens ho vam passar molt bé… després a BCN, veure una peli i a dormir… Avui m’he aixecat com nou… i al fer tant bon temps no he prescindit del meu passeig musical casa-feina. Un #petitplaer!!!

 

Anuncis

Deixa un comentari

