L’efecte Belle & Sebastian

13 març

No sé perquè un bon dia vaig sentir Belle & Sebastian i em va captivar. Estava amb un amic de l’Universitat i al bar (Aula 0) va sonar “Like Dylan in the Movies” em va flipar, la facilitat, la veu suau del cantant i les veus de la cantant perfectes. La sensillesa de musical, la barreja d’instruments, l’estil retro que destilava…. tot. Després vaig anar comprant tota la discografía i es va convertir en un dels meus grups preferits per a treballar. Les seves músiques no són mai estridents, ni avorrides, i en una cançó sempre trobes algún detall que no havies escoltat mai. Pots pensar o treballar i escoltar a l’hora així que per a mi és un grup perfecte. Dels discs de Belle & Sebastian m’agarda molt “The Boy With The Arab Strap” m’encanta el disc, i és dels pocs discs que no puc recomanar una cançó en concret perquè m’agrada tot i l’entenc com a un conjunt. Us el recomano moltíssim. Ara això si, no us penseu que serà un disc “canyeru” és tranquilet, dels que jo dic de posta de sol o de vinet pre-sopar…. un gran grup. M’he permès el luxe de dibuixar la portada de The Boy With The Arab Strap, el meu petit (minúscul) homenatge al disc que tantes hores de plaer musical m’ha donat… jajajaj queda bé i tot!

Anuncis

Deixa un comentari

