Volant per sobre la ciutat

15 març

Avui al matí anava cap a la feina escoltant música. Avui, Beirut (que a part de ser la ciutat més gran del Líban és un grup de música que m’agrada molt), varies cançons… Elephant Gun i sobretot Nantes, que m’encanta de principi a fí. Quan me la poso, tot el que tinc al costat desapareix i nomès queda la música. Avui he tingut un matí de Comitè, així que poca feina de dissenyador  he pogut fer, però em sento encara que cansat mentalment molt bé… He anat a córrer, que sempre va bé i he tornat a la feina. Ara me’n vaig a sopar amb amics que havien treballat alguna vegada amb mi, i la veritat es que em fa certa gràcia. Anem quedant de tant en tant, però, entre nens i agendes carregades és difícil veure’ns, avui, com quan quedem, anem al Koyuki que és un Japo (deu ser la setmana dels Japos). A veure que tal. Demà feina i cansament podràn amb mi? següent capítol!

Deixa un comentari

