Crazy weekend!

19 març

Avui he anat molt de cul, molt! perquè últimament això s’està convertint en un costum i no m’agrada. Deixem-ho! El cap de setmana ha anat molt bé. Concert de Russian Red, brutal! Amb molt bona companyía vaig gaudir d’un dels millors concerts als que he assistit. Després algún que altre Gintònic va caure, així que encara més raó per fer el divendres d’un dia rodó.

El dissabte, a les 7h del matí tenia al Quim saltant sobre el seu llit. Així que tota la família ens vem aixecar i vem anar a la Barceloneta a gaudir del magnífic dia que feia!. Després, un arrosset de terrassa i cap al Zoo a veure animals (més). A casa, el Martí i la Gemma van fer els bikinis i coca amb Lacasitos (com no). Peli (Enredados) i a dormir. Diumenge 8h del matí el Quim va tornar-nos a obsequiar amb un ball ska al seu llit. Així que vam anar a la terrassa a jugar i al parc. Després i un cop el Quim va menjar un kilo de sorra, vam fer Barbacoa (el dissabte vaig anar a l’Argentí a comprar Tira de Asado mmmh) va sortir de cine, així que abans de la migdiada vaig agafar els nens i mentre la Gemma netejava la casa vaig anar a Sitges, deixar els nens, arreglar una porta corredera amb el meu pare i tornar. Vam veure London Boulevard i a dormir!. A grans trets aquest és el meu cap de setmana, espero poder dibuixar més aquesta setmana, perquè nomès vaig dibuixar una mica quan els nens jugaven al parc. Us deixo la meva recepta per fer la carn argentina, macerada.

 

De fet és un mix d’un paio que els americans li diuen el rei de la BBQ i una recepta argentina, així que podem parlar de la Salsa Montaner.

 

Una abraçada, que sommieu en coses fantàstiques!

Anuncis

Deixa un comentari

