Extremadament cansat…

28 març

Ahir no vaig dormir gaire que diguem… primer el Martí i després el Quim em van minar la moral i em van privar de dormir… Avui he anat a treballar cansat de casa…m’he cansat allà i he pujat a Berga, reunió (crec que profitosa) Barça i tornar a Barcelona… crec que demà he de fer el mateix… i ja no sé ni el dia de la setmana que som.. això si, tinc la música al cotxe, que lluny d’adormir-me m’anima. Ja he confessat alguna vegada que canto quan condueixo sol. Doncs avui he fet un bon recitall una vegada acabat el partit del Barça! jajaja. Ara no puc més, me’n vaig a dormir… espero!

Deixa un comentari

