Blog_queix mental-creatiu…

3 abr.

De vegades passa, T’aixeques després de una nit plàcida, amb molta son i t’aixeques amb mal de cap… avui és un d’aquests dies… et dutxes et vesteixes i mentre et rentes les dents penses… avui juga el Barça, la feina que has de fer, la roba que et posaràs i la música que estcoltaràs.. jo ho faig així. Quan estic sol i em llevo poso música.. és una manera natural de que el cos es posi en moviment i no gaire traumàtica. Així ho he fet (tot i el mal de cap), i entre cançó i cançó he mirat el facebook, les notícies i he marxat a treballar.

A la feina tot igual, cafè i xerradeta de les 9:00, i l’inminent preocupació del partit d’avui Milan-Barça. Ahir vaig veure un capítol de Spartacus i una peli “Misión Imposible IV” (psé i prou), així que també he desanconsellat la peli. Avui no tinc un bon dia per al dibuix… no m’acaba de sortir tot com vull així que he dibuixat ben poc. L’entrada al blog i perquè m’obligo, hi han dies que t’ofusques i prou… llavors l’unic que faig és ser-ne conscient i deixar-ho clar! De fet sóc molt llunàtic i ara escric això i d’aqui una estona estic tan feliç. Avui vaig a dinar Japo que sempre alimenta l’ànima i m’encanta, amb molt wasabi!! penso demanar sashimi!.

Després, a la tarda avui aniré a veure el Barça amb la colleta d’amics/gues de les grans ocasions!. A veure com acabem!!! l’ultim dia vaig arribar a les 5h d la matinada.. jajaja

Anuncis

Deixa un comentari

