Vacances de xocolata

4 abr.

Vacances de Setmana Santa!

Tocava! necessito oxigenar el meu cervell! Penso molt com sempre! massa! el tinc plè de futileses i de coses que no ho són, però tinc clar que per no pensar necessito fer coses senzilles aparentment. Pujaré a Berga (en vista del temps que ha de fer). Mona, meva i de la meva fillola i dels meus fills. Quan era petit sempre pensava que seria més o menys fàcil fer una mona de tu mateix, primer una banda, i després l’altre… s’ajunten i ja tenim mona personalitzada… sempre ho havia pensat. I avui ho he dibuixat!

Estic com frenètic i sempre que tinc 4 dies per davant em passa… tinc ganes d’estar amb els nens, sortir a sopar amb amics, fer cafetillos i parlar de les nostres coses, de fer alguna excursioneta… d’agafar el meu cotxe… i donar un vol!. Igual arreglar una de les meves bicis que pujaré avui. Ja veurem, perquè llavors el temps se’m menja!. Vull celebrar la mona, portar-la a la meva fillola! i sortir algún dia al vespre..una estoneta!

Anuncis

Deixa un comentari

