Saint Week

10 abr.

I el senyor va dir: “I arribarà el dia en que haureu de tornar al vostre lloc de treball i jo eixiré cap al cel”. I així va ser, i avui m’he aixecat al matí amb poca son i moltes coses a fer sempre més interessants que treballar, però tot i tenir coses he hagut de complir amb el meu compromís laboral.

La mini-setmana santa ha anat bé. Veritablement he fet el que volia, compartir vacances amb els nens i passar-ho bé amb els amics, sense gaires més pretensions… i així ha estat. La veritat es que ha valgut la pena i he tornat regenerat mentalment parlant… avui he treballat amb un ritme acceptable i he aprofitat per fer mil coses, és sens dubte una bona senyal. He tingut temps de tot, tallar-me el cabell, comprar carregadors pel mòbil, fer sushi per sopar i repassar l’abecedari amb el Martí!

Em va agradar molt també veure als meus 4 nebots i al Galderic, que feia temps que no els veia. És una passada com creixen! amb el Jan (que és el gran) vam baixar a Barcelona junts i vem estar parlant de la vida, de la feina, de còmics… ja és un tio gran! I la Martina… es que em desfaig… amb aquells ulls tant esverats! he fet un dibuix i tot. El punt negatiu, però és per a la meva avia Pepita, pobreta… ha enpitjorat molt des de Nadal… la vaig anar a veure i és una sombra del que era pobre dona… tant enèrgica i decidida com era i ara em cau al  món a sobre quan la veig postrada en la cadira o al sofà. No ho puc evitar i penso que la vida és una mica injusta…la veritat es que pujant de Sallent vaig estar molt trist….sort del Quim que em va acompanyar pobret… és llei de vida ja ho sé però és dur, i estic passant uns moments una mica xungus. També és llei de viure!

Anuncis

Deixa un comentari

