La teoría del Ligre

12 abr.

Ahir no vaig tenir molt temps d’escriure, va estar un dia amb sol però d’aquells que no llueix gaire. A la feina vaig començar una campanya que sé ja ara mateix que està condemnada a no sortir, en la que no crec i que els meus superiors, en una inflamació d’ego s’han atrevit a pre-dissenyar. És patètic!. I es que senyros, de dissenyar en sap tothom! no pots opinar sobre confecció d’estadístiques o de la gestió d’un sinistre, però això si, de disseny no tan sols podem opinar sinó que podem recomanar com s’han de fer les campanyes. Fa temps vaig fer una pàgina de còmic que miraré de rescatar per a penjar-la avui, que parlava de la meva teoría del Ligre. Que és la següent: tu presentes dos propostes, el jefe li vé un orgasme creatiu i et destrossa les dos simultàneament, els hi barreja els conceptes i es queda tant tranquil amb l’abort creat (Tigre+Lleó=Ligre). A més, saps que si no ho fas com ells volen tens el problema de que no els hi agradarà, perquè els pobres animalons es creuen que han tingut una idea genial… en fi,  “Gafes del oficio” que deia de petit (creia realment que es deia així).

Com a teràpia vaig anar a dinar amb una amiga que també és dissenyadora i li vaig poder plorar les meves misèries, així com ella també va poder fer! A part d’això va ser un dia normalillo tirant a ensopit, amb reunions llargues etc… nomès tenia una esperança/il·lusió, que el At.de Madrid guanyés als putos merengues, però ni això es va complir i vaig anar a dormir amb aquella ràbia continguda…. jajaja. Avui però m’he llevat descansat i bé. Ja veurem!

Anuncis

Deixa un comentari

