Plàcid diumenge.

15 abr.

Avui és un diumenge d’aquells que vé de gust quedar-te a casa. Al matí ha fet molt bon temps, solet, i m’he quedat sol amb el Quim, que feia temps que no passava, hem anat a passejar llarga i tranquilament. Al parc el Quim es troba en el seu medi, cau, s’aixeca, menja sorra, juga… ara això ara allò. És divertit estar-hi amb ell. Després de estar una horeta al parc he anat a fer unes “braves” i una cervesa negre, que sempre va bé d’aperitiu abans de dinar, mentre ha dinat el Quim. Llavors s’ha adormit i hem anat venint a casa sense pressa. He arribat a casa amb el Quim adormit i mentre jo he fet unes patates i olives a la terrassa i  ho he preparat tot per fer els entrecots per dinar. Hem dinat tots quatre i llavors s’ha posat a ploure fins ara, que plou a bots i a barrals… ara és quan s’està bé a casa.. i com que els meus pares m’han vingut a buscar els nens… tranquilitat.. crispetes i una peli. Avui Intocable (tothom me’n ha parlat tant bé que l’he de veure) ja us diré que tal. A disfrutar del plàcid diumenge… perquè el meu dilluns porta la paraula Caos implícit.

Anuncis

Deixa un comentari

