Intouchables&mes

16 abr.

Avui un altre dia d’aquells de muntanya russa, al matí molta feina de comitè, movilització a la seu central. A la tarda la constatació que sóc bipresent i no puc fer molta feina de Comitè i alhora seguir el meu ritme de treball. Tot i això he promès avançar amb tot el que pugui. I ara que nomès són les 7:00 de la tarda em fotaría a dormir clarament… espero a que arribin els petardos i llavors ja veurem. El dimecres que juga el Barça me’n he d’anar a Madrid, i arribaré aquí suposo a punt de veure el partit. Últimament he centrat tots els meus esforços en els mals moments que estem vivint a l’empresa, així que no he dibuixat gaire res… estic ofuscat i quan dibuixo no m’agrada el resultat. Ja tornaré al ritme frenètic de dibuix i a fer un dibuix per dia. Prometo recuperar els dies perduts! Necessito temps, tranquilitat i música, tot tornarà a fluïr… esperem!!!

Ahir vaig veure una peli, The Intouchables (en versió original és francesa, però el títol està en anglès) No confondre amb “Los Intocables de Eliott Ness” que també és bona però és d’una temàtica totalment diferent. Intouchables parlar d’una història humana i de com dos persones de dos mons diferents poden aprendre l’una de l’altre i sortir-ne reforçats. M’agrada l’exercici, la peli, els actors i tot plegat, així que us la recomano, a mi em va agradar molt.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

