Feliç Sant Jordi!

23 abr.

Sant Jordi sempre m’agrada, sempre m’ha agradat! Recordo quan de petit vaig anar comprar la meva primera rosa per una nena.. no donaré noms, que això de l’interespai és molt petit. Vaig anar ilusionat a comprar la millor rosa que havia vist al Carrer Major, per ser concrets a la Floristeria Serra, vaig  comprar-la i la vaig regalar amb un tò a la meva cara semblant a la de la mateixa rosa (de color roig intens), em van dir: aiii que monooo moltes gràcies, i la va posar a la pila de roses que els tontets com jo li havien regalat. Em vaig sentir un més. Una comunitat enamorada i frustrada per la falta d’exclusivitat. Després d’aquell fet, aquella noia em va deixar d’agradar, definitivament. Posteriorment vaig regalar un ram de roses (que amb la meva paupèrrima paga era una fortuna), aquesta vegada va impactar tant que va tenir com a resultat el meu primer morreig en públic! Visca Sant Jordi! dos setmanes després ho deixavem.. jajaja. Posteriorment he tingut moltes roses a regalar, no per res, perquè regalava roses encara que no tinguessim una relació amorosa, a les meves amigues els hi regalava roses, perquè sóc així! de fet no puc suportar que una noia es quedi sense rosa aquest dia epecial, no ho aguantoooo. El gremi de jardiners i recol·lectors de roses han d’estar contents amb mi, perquè a més sóc d’aquells  romàntics.

Avui he anat a córrer esquivant venedors de roses (alguns m’han dit seriosament si en volia alguna… però no ho veus que estic corrent?) i parades de llibres, quin goig!. Al vespre farem festa grossa perquè el Martí està com emocionat i demà tornarà a ser un dia normal sense roses però amb Champions.

Anuncis

Deixa un comentari

