Post Sant Jordi – Pre Barça Chelsea

24 abr.

Abans de res reafirmar que Sant Jordi és una de les millors festes que (des del meu modest punt de vista) existeix, ahir m’ho vaig passar molt bé, i els nens flipaven!

Sobre el Barça i la seva cita d’avui us diré que:

El Barça segueix sent l’equip que millor juga a futbol, futbol que la seva afició entén i respecta com a simbol d’identitat. Aquest simbol, es tradueix en grans partits, en gestes inpensables que aquest equip, el mateix que molts qüestionen ha traduït en títols i bon futbol. Tothom pot tenir un Benzemá, un Higuaín o un Drogba, això és qüestió de calers, però quan parlem d’un Xavi, d’un Iniesta o un Messi, això no és qüestió de calers. Demostren partit a partit que es mereixen la condició de grans jugadors, juguen per l’equip, disfruten i pateixen els triomfs i derrotes en equip i aquesta és la diferència amb el 80% dels equips que han de competir amb ells. Saben que la seva afició és difícil, que el Camp Nou sempre és més pessimista que optimista i que nomès quan portem tres gols el camp és una festa. Sé que cobren molt (com diu una amiga meva) però de vegades el sacrifci no és pels diners, sinó per el que (n’estic segur) senten. Avui sé que és un d’aquells dies en que els futbolistes tenen un deute amb l’afició, i , no en tingueu cap dubte resoldràn amb solvència i futbol la difícil prova d’avui. Per aquest motiu m’he permès la llicència de dissenyador culé i he fet aquest cartell!!! jajaja


Anuncis

Deixa un comentari

